Kwaliteit mobiele netwerk KPN

In de Algemene Ledenvergadering van 26 september 2020 heeft een aantal leden van de vereniging haar ongenoegen uitgesproken over de onvoldoende dekking van het mobiele netwerk van KPN.

Sommige leden moeten om een normaal telefoongesprek te kunnen voeren eerst 100 meter naar de openbare weg lopen. In geval van calamiteiten is dat niet acceptabel!

Het bestuur heeft KPN schriftelijk verzocht de klachten van de leden serieus te nemen en de dekking van het mobiele netwerk in het recreatiegebied De Borkeld zo spoedig mogelijk te verbeteren.

In een reactie hierop heeft KPN helaas laten weten voorlopig niets te kunnen (c.q. willen) doen om de kwaliteit van hun mobiele netwerk in het recreatiegebied De Borkeld te verbeteren. 

 


Deze inhoud is alleen toegankelijk voor leden. Leden kunnen inloggen met hun e-mailadres (als gebruikersnaam) en lidnummer (als wachtwoord).

Het lidnummer kunt u terugvinden op uw jaarlijkse factuur voor de contributie van het lidmaatschap van de vereniging. Het e-mailadres is het adres waarnaartoe de jaarlijkse factuur is gezonden.